Cargotec nimittää Anna Rombergin Ethics and Compliance -johtajaksi

21.07.2016

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 21. HEINÄKUUTA 2016 KLO 12.00

Cargotec nimittää Anna Rombergin Ethics and Compliance -johtajaksi

Anna Romberg (kauppatieteiden maisteri) on nimitetty Cargotecin vastuullisesta ja sääntöjen mukaisesta toiminnasta vastaavaksi johtajaksi kesäkuusta 2016 alkaen. Hän vastaa uudesta Ethics and Compliance -funktiosta ja johtaa Compliance and Code of Conduct -tiimiä.

Anna Romberg työskenteli aiemmin Teliassa, jossa hän vastasi Euraasian alueen Ethics and Compliance -asioista sekä korruption vastaisesta työstä.

"Olemme todenneet vastuullisen ja sääntöjen mukaisen toiminnan edistävän hyvää liiketoimintaa. Liiketoiminnan läpinäkyvyyden tarve kasvaa, joten olen iloinen saadessani näin osaavan ja innostuneen jäsenen tiimiimme", sanoo Stephen Foster Cargotecilta.

Leena Lie
leena.lie@cargotec.com

Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) on johtava lastin- ja kuormankäsittelyalan ratkaisujen toimittaja, jonka tavoite on olla älykkään lastinkäsittelyn markkinajohtaja. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor tarjoavat asiakkaille tuotteet ja huoltopalvelut, jotka takaavat jatkuvan, luotettavan ja vastuullisen toiminnan. Cargotecin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 3,7 miljardia euroa, ja konserni työllistää yli 11 000 henkilöä. www.cargotec.fi