Lehdistötiedote Hiab MacGregor Kalmar

10.04.2018

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 10. HUHTIKUUTA 2018 KLO 14.00

Cargotec julkaisee tammi-maaliskuun 2018 osavuosikatsauksen tiistaina 24.4.2018

Cargotec Oyj julkaisee tammi-maaliskuun 2018 osavuosikatsauksen tiistaina 24.4.2018 noin klo 14. Raportti on saatavilla julkaisun jälkeen osoitteessa www.cargotec.fi.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille järjestetään samanaikaisesti kansainvälisen puhelinkonferenssin kanssa julkaisupäivänä klo 15.00 Cargotecin pääkonttorissa osoitteessa Porkkalankatu 5, Helsinki. Tilaisuus on englanninkielinen. Raportin esittelevät toimitusjohtaja Mika Vehviläinen ja talous- ja rahoitusjohtaja Mikko Puolakka. Esityskalvot ovat saatavilla osoitteessa www.cargotec.fi klo 14.30 mennessä.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua rekisteröitymällä ennakkoon 23.4.2018 klo 15 mennessä osoitteessa: http://bit.ly/cargotecQ1. Saatte puhelinkonferenssin tiedot ja henkilökohtaisen osallistumiskoodin sähköpostitse noin päivä ennen tilaisuuden alkua. Ennakkorekisteröityminen nopeuttaa puhelinkonferenssiin liittymistä.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua myös ilman ennakkorekisteröitymistä soittamalla numeroon
09 7479 0360 ja esittämällä tunnuksen 247024 sekä PIN-koodin 000000. Konferenssin aikana voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuutta voi myös seurata osoitteessa www.cargotec.fi. Tilaisuuden tallenne on saatavilla Cargotecin verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä.

Lisätietoja:
Hanna-Maria Heikkinen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 777 4084

Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) on johtava lastin- ja kuormankäsittelyalan ratkaisujen toimittaja, jonka tavoite on olla älykkään lastinkäsittelyn markkinajohtaja. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor tarjoavat asiakkaille tuotteet ja huoltopalvelut, jotka takaavat jatkuvan, luotettavan ja vastuullisen toiminnan. Cargotecin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa, ja konserni työllistää yli 11 000 henkilöä. www.cargotec.fi