Cargotec julkaisee tammi-kesäkuun 2017 puolivuosikatsauksen torstaina 20.7.2017

06.07.2017

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 6. HEINÄKUUTA 2017 KLO 10.30

Cargotec julkaisee tammi-kesäkuun 2017 puolivuosikatsauksen torstaina 20.7.2017

Cargotec Oyj julkaisee tammi-kesäkuun 2017 puolivuosikatsauksen torstaina 20.7.2017 noin klo 12.00. Raportti on saatavilla julkaisun jälkeen osoitteessa www.cargotec.fi.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille järjestetään samanaikaisesti kansainvälisen puhelinkonferenssin kanssa julkaisupäivänä klo 13.00 Cargotecin pääkonttorissa osoitteessa Porkkalankatu 5, Helsinki. Tilaisuus on englanninkielinen. Raportin esittelevät toimitusjohtaja Mika Vehviläinen ja talous- ja rahoitusjohtaja Mikko Puolakka. Esityskalvot ovat saatavilla osoitteessa www.cargotec.fi klo 12.30 mennessä.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla numeroon 09 7479 0361, tunnus Cargotec/6252467. Konferenssin aikana voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuutta voi myös seurata osoitteessa www.cargotec.fi. Tilaisuuden tallenne on saatavilla Cargotecin verkkosivuilla myöhemmin samana päivänä.

Lisätietoja:
Hanna-Maria Heikkinen, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 020 777 4084

Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) johtavat lastin- ja kuormankäsittelyn ratkaisut lisäävät älykkyyttä tavaravirtoihin ja sujuvoittavat arkea. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor ovat alojensa edelläkävijöitä. Niiden ainutlaatuinen asema satamissa, merillä ja maanteillä takaa maailmanlaajuisten tavaravirtojen optimoinnin, ja ne luovat asiakkailleen kestävää arvoa. Cargotecin liikevaihto vuonna 2016 oli noin 3,5 miljardia euroa, ja yhtiö työllistää yli 11 000 henkilöä. www.cargotec.fi