Lehdistötiedote MacGregor

MacGregorille 22 miljoonan euron tilaukset risteilijöihin tulevien laitteiden toimittamisesta kolmelta eurooppalaiselta telakalta

21.12.2018

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 21. JOULUKUUTA 2018 KLO 9.30

Cargoteciin kuuluva MacGregor on tehnyt sopimuksen risteilijöihin tulevien laitteiden toimittamisesta kolmelta eurooppalaisesta telakalta. Tilausten kokonaisarvo on noin 22 miljoonaa euroa. Tilaukset on kirjattu Cargotecin vuoden 2018 neljännen vuosineljänneksen tilauskantaan ja toimitusten on suunniteltu alkavan vuoden 2019 viimeisellä neljänneksellä ja saatettavan loppuun vuoden 2024 ensimmäisen vuosineljänneksen aikana.

"Olemme iloisia siitä, että asiakkaamme luottavat MacGregorin asiantuntemukseen turvallisten ja tehokkaiden laitteiden toimittamiseksi näihin laivoihin", sanoo Magnus Sjöberg, Senior Vice President, Cargo Handling and RoRo, MacGregor.

Magnus Sjöberg, Senior Vice President, Cargo Handling and RoRo, MacGregor
Tel. +46 31 850 919, magnus.sjoberg@macgregor.com

Robin Thuillier, Communications Director, MacGregor
tel. +65 9730 4301, robin.thuillier@macgregor.com

MacGregor on älykkään merilastin ja kuormankäsittelyn johtava toimija, jonka valikoimaan kuuluvat vahvat MacGregor-, Hatlapa-, Porsgrunn-, Pusnes-, Rapp Marine - ja Triplex-tuotteet, -palvelut ja -ratkaisut. Designed to perform with the sea.

Laivanrakentajat, varustamot ja operaattorit voivat optimoida toimintojensa kannattavuuden, turvallisuuden, luotettavuuden ja kestävän kehityksen koko laitteiston elinkaaren ajan työskentelemällä tiiviissä yhteistyössä MacGregorin kanssa. www.macgregor.com

MacGregor on osa Cargotecia. Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa, ja yhtiö työllistää yli 11 000 henkilöä. www.cargotec.fi