Lehdistötiedote MacGregor

MacGregor sai 18 miljoonan euron ro-ro-tilaukset Japanista

13.08.2020

CARGOTEC, LEHDISTÖTIEDOTE, 13.8.2020 klo 10

Cargoteciin kuuluva MacGregor on saanut Japanista kaksi tilausta ro-ro-alusten laitteistokokonaisuuksien toimittamisesta. Tilaukset sisältävät muun muassa rampit ja nostolavalaitteet kahteen matkustaja-alukseen ja kahteen lastialukseen.

Tilaukset on kirjattu Cargotecin vuoden 2020 kolmannen neljänneksen tilauskantaan. Toimitukset alkavat vuoden 2022 ensimmäisen neljänneksen aikana, ja ne saadaan päätökseen vuoden 2023 ensimmäisen neljänneksen aikana.

“Olemme hyvin tyytyväisiä siitä, että asiakkaamme on tehnyt nämä merkittävät tilaukset. Tämä osoittaa, että olemme merkittävä toimija Japanissa ja tarjontamme vastaa laajasti asiakkaidemme liiketoiminnan erilaisiin tarpeisiin”, sanoo Magnus Sjöberg, Senior Vice President, Merchant Solutions Division, MacGregor.

Magnus Sjöberg, Senior Vice President, Merchant Solutions Division, MacGregor
puh. +46 31 850 919, magnus.sjoberg@macgregor.com

Robin Thuillier, Communications Director, MacGregor
puh. +65 9730 4301, robin.thuillier@macgregor.com

MacGregor on älykkään merilastin ja kuormankäsittelyn johtava toimija, jonka valikoimaan kuuluvat vahvat MacGregor-, Hatlapa-, NMF-, Porsgrunn-, Pusnes-, Rapp-, Triplex- ja TTS-tuotteet, -palvelut ja -ratkaisut. Designed to perform with the sea.

Laivanrakentajat, varustamot ja operaattorit voivat optimoida toimintojensa kannattavuuden, turvallisuuden, luotettavuuden ja kestävän kehityksen koko laitteiston elinkaaren ajan työskentelemällä tiiviissä yhteistyössä MacGregorin kanssa. www.macgregor.com

MacGregor on osa Cargotecia. Cargotecin (Nasdaq Helsinki: CGCBV) liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,7 miljardia euroa, ja yhtiö työllistää noin 12 000 henkilöä. www.cargotec.fi