Puunkuormaajamestari 2016 -kiertue käynnistyy 31. kerran

05.02.2016

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 5. HELMIKUUTA 2016 KLO 13

Cargoteciin kuuluva Hiab, Volvo Trucks ja Suomen Kuljetus ja Logistiikka SKAL ry yhteistyökumppaneineen järjestävät alan ammattilaisten keskuudessa suuren suosion saavuttaneen puunkuormauskiertueen, joka alkaa 18.4. Tampereelta ja päättyy 3.6. Jyväskylään.

Muut kiertuepaikkakunnat ja -aikataulu tullaan julkaisemaan lähempänä kiertueen aloitusta.

"Kiertue tulee olemaan laajuudeltaan vuoden 2015 kaltainen. Huomioimme myös asiakkailtamme saamamme palautteet ja kehittämme kiertueesta vuosi vuodelta paremman tapahtuman. Merkittävin muutos vuodelle 2016 on Volvo Trucks kiertueen pääyhteistyökumppanina", kertoo Hiab Suomen tuotemyyntipäällikkö Henri Kitula.

Alkukilpailujen jälkeen viisi lääninmestaria ja seitsemän nopeinta haastajaa kisaavat Suomen Puunkuormaajamestarin tittelistä 2.9. kello 15 FinnMETKO 2016 -näyttelyn yhteydessä Jämsässä. Alkukilpailujen aikojen perusteella selviää myös naisten- ja veteraanisarjan voittaja.

Toivotamme kaikki lämpimästi tervetulleeksi vuoden 2016 puunkuormauskiertueelle!

Lisätietoja:
Henri Kitula, Tuotemyyntipäällikkö, Hiab
henri.kitula@hiab.com

Hiab on maailman johtava ajoneuvojen kuormankäsittelylaitteiden toimittaja. Asiakastyytyväisyys on meille aina etusijalla. Noin 2 600 Hiabissa työskentelevää ammattilaista huolehtii asiakastarpeiden mukaisista tuotteista ja palveluista kaikkialla maailmassa. Tuotevalikoimaamme kuuluvat HIAB-kuormausnosturit, JONSERED-kierrätys- ja puutavaranosturit, LOGLIFT-puutavaranosturit, MULTILIFT-vaihtolavalaitteet, MOFFETT-ajoneuvotrukit sekä DEL-, WALTCO ja ZEPRO-takalaitanostimet. www.hiab.fi

Hiab on osa Cargotecia. Cargotecin liikevaihto vuonna 2014 oli 3,4 miljardia euroa, ja konserni työllistää noin 11 000 henkilöä. Cargotecin B-sarjan osake on listattu Nasdaq OMX Helsinki Oy:ssä kaupankäyntitunnuksella CGCBV. www.cargotec.fi