Cargotec julkaisee tammi-syyskuun 2006 osavuosikatsauksen 19.10.2006 klo 12.00

09.10.2006

Cargotec Oyj julkaisee osavuosikatsauksen tammi-syyskuulta 2006 torstaina 19.10.2006 klo 12.00. Osavuosikatsaus on saatavilla julkistamisen jälkeen Cargotecin internet-sivuilta osoitteesta www.cargotec.fi.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus järjestetään samana päivänä klo 14.00 Cargotecin pääkonttorissa osoitteessa Sörnäisten rantatie 23, Helsinki.

Englanninkielinen puhelinkonferenssi analyytikoille ja sijoittajille alkaa klo 16.00. Esityskalvot ovat saatavilla yhtiön internet-sivuilta klo 14.00 alkaen.

Puhelinnumerot ovat:

+ 1 617 213 8065 (soittajat USA)
+ 44 20 7365 8426 (muut soittajat)
Osallistujatunnus: Cargotec Corporation

Puhelinkonferenssi on seurattavissa suorana lähetyksenä audio webcast -muodossa yhtiön internet-sivuilla osoitteessa www.cargotec.fi klo 16.00 alkaen. Tapahtuman taltiointi on nähtävissä internet-sivuilla myöhemmin samana päivänä.

Lähettäjä:
Cargotec Oyj

Kari Heinistö
varatoimitusjohtaja

Eeva Mäkelä
sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja

Lisätiedot:
Eeva Mäkelä, sijoittajasuhde- ja viestintäjohtaja, puh. 0204 55 4281

Cargotec Oyj on maailman johtava lastinkäsittelyratkaisujen toimittaja, jonka ratkaisuja käytetään lähikuljetuksissa, terminaaleissa, satamissa, jakelukeskuksissa ja laivoissa. Cargotec-konsernin toiminta jakautuu kolmeen vahvaan, globaaliin liiketoiminta-alueeseen, jotka ovat Hiab, Kalmar ja MacGREGOR. Kaikki kolme ovat markkinajohtajia alallaan. Vuonna 2005 Cargotecin liikevaihto ylitti 2,3 miljardia euroa. Konsernilla on noin 8 000 työntekijää ja toimintaa yli 160 maassa. Cargotecin B-sarjan osakkeet on noteerattu Helsingin Pörssissä.

www.cargotec.fi