Cargotecin varsinainen yhtiökokous: toimitusjohtaja Carl-Gustaf Bergströmin katsaus

28.02.2006

Cargotec Oyj:n tänään klo 14.00 alkavassa varsinaisessa yhtiökokouksessa toimitusjohtaja Carl-Gustaf Bergström toteaa katsauksessaan, että tilinpäätöksen yhteydessä 31. tammikuuta 2006 julkistettu arvio Cargotecin näkymistä pitää edelleen paikkaansa. "Markkinatilanne on jatkunut aiemman arviomme mukaisesti hyvänä. Tilauskertymä on ollut vahva, mitä osoittavat myös vuoden alun jälkeen julkistetut muutamat tärkeät, isot tilaukset", sanoo toimitusjohtaja Bergström.

Toimitusjohtaja Bergström toteaa olevansa erittäin tyytyväinen Cargotecin menestyksekkääseen alkuun itsenäisenä yhtiönä. "Vuoden 2005 positiivinen kehitys heijastaa yhtiössä viime vuosina tehtyä mittavaa työtä. On ollut hienoa olla mukana tässä menestyksessä. Seuraajani Mikael Mäkinen tuo vahvaa osaamista, kokemusta ja innostusta, jolla kehitetään liiketoimintaa eteenpäin. Uskon Cargotecin tulevaisuuteen ja haluan kiittää kaikkia omistajia heidän kiinnostuksestaan yhtiötä kohtaan", Carl-Gustaf Bergström päättää.