Cargotec julkaisee tammi-maaliskuun 2009 osavuosikatsauksen 28. huhtikuuta

09.04.2009

CARGOTEC OYJ PÖRSSI-ILMOITUS 9.4.2009 klo 13.00

CARGOTEC JULKAISEE TAMMI-MAALISKUUN 2009 OSAVUOSIKATSAUKSEN 28. HUHTIKUUTA

Cargotec Oyj julkaisee tammi-maaliskuun 2009 osavuosikatsauksen tiistaina 28. huhtikuuta 2009 klo 8.30.

Tiedotustilaisuus analyytikoille ja toimittajille järjestetään samanaikaisesti kansainvälisen puhelinkonferenssin kanssa samana päivänä klo 11.00 Cargotecin pääkonttorissa osoitteessa Sörnäisten rantatie 23, Helsinki. Tilaisuus on englanninkielinen. Osavuosikatsauksen esittelee toimitusjohtaja Mikael Mäkinen. Esityskalvot ovat saatavilla osoitteessa www.cargotec.fi klo 11.00 mennessä.

Puhelinkonferenssiin voi osallistua soittamalla noin kymmenen minuuttia ennen konferenssin alkua numeroon +44 20 3023 4412, tunnus Cargotec Corporation. Konferenssin aikana voi esittää kysymyksiä.

Tilaisuutta voi myös seurata osoitteessa www.cargotec.fi. Tilaisuuden tallenne on Cargotecin sivuilla myöhemmin samana päivänä.

Puhelinkonferenssin nauhoite on kuunneltavissa 30.4.2009 klo 12.00 asti numerossa +44 20 8196 1998, koodi 136498 #.

Lisätiedot:
Paula Liimatta, sijoittajasuhdepäällikkö, puh. 0204 55 4634

Cargotec tehostaa tavaravirtojen kulkua tarjoamalla laitteita, järjestelmiä ja palveluja tavaroiden lastaamiseen ja purkamiseen. Cargotecin tuotemerkeillä Hiab, Kalmar ja MacGREGOR on maailmanlaajuinen markkinajohtajan asema. Ratkaisuja käytetään maalla ja merellä, kaikkialla missä tavara liikkuu. Kattavat huoltopalvelut lähellä asiakasta takaavat laitteiden jatkuvan toiminnan. Cargotec on alansa teknologiajohtaja ja panostaa tuotekehityksessä innovatiivisiin ratkaisuihin ympäristönäkökohdat huomioon ottaen. Cargotecin liikevaihto ylittää kolme miljardia euroa. Konsernilla on noin 12 000 työntekijää. Cargotecin B-sarjan osakkeet on noteerattu NASDAQ OMX Helsingissä.

www.cargotec.fi