Viestintäjohtaja Leena Lie jättää Cargotecin

04.04.2018

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE, 4. HUHTIKUUTA 2018 KLO. 10.00
Viestintäjohtaja Leena Lie jättää Cargotecin

Cargotecin viestintäjohtaja Leena Lie jättää yhtiön ja siirtyy Huhtamäki Oyj:n markkinointi- ja viestintäjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi.

"Haluan kiittää Leenaa hänen saavutuksistaan Cargotecin viestintä- ja sijoittajatoiminnon rakentamisessa seuraavalle tasolle. Toivotan hänelle menestystä hänen uusissa tehtävissään", sanoo Mika Vehviläinen, Cargotecin toimitusjohtaja.

Leena Lie jatkaa nykyisessä tehtävässään ja Cargotecin laajennetun johtoryhmän jäsenenä enintään syyskuun 2018 loppuun asti. Hänen seuraajansa haku on käynnistetty.

Lisätietoa:
Pia Friberg, viestintäjohtaja, konserniviestintä, puh. 020 777 4000, pia.friberg@cargotec.com

Cargotec (Nasdaq Helsinki: CGCBV) on johtava lastin- ja kuormankäsittelyalan ratkaisujen toimittaja, jonka tavoite on olla älykkään lastinkäsittelyn markkinajohtaja. Cargotecin liiketoiminta-alueet Kalmar, Hiab ja MacGregor tarjoavat asiakkaille tuotteet ja huoltopalvelut, jotka takaavat jatkuvan, luotettavan ja vastuullisen toiminnan. Cargotecin liikevaihto vuonna 2017 oli noin 3,2 miljardia euroa, ja konserni työllistää yli 11 000 henkilöä. www.cargotec.fi