Sebastian Poccard on nimitetty Hiabin markkinoista ja myynnistä vastaavaksi johtajaksi

26.01.2016

CARGOTEC OYJ, LEHDISTÖTIEDOTE 26.1.2016 klo 13.00

Hiab on nimittänyt Sebastian Poccardin markkinoista ja myynnistä vastaavaksi johtajaksi 10. helmikuuta alkaen. Sebastian johtaa ja edistää myyntiä ja palveluita sekä kehittää jälleenmyyjäsuhteita. Hän raportoi Hiabin johtajalle Roland Sundénille ja kuuluu Hiabin johtoryhmään.

Sebastianilla on yli 20 vuoden kokemus kansainvälisestä liiketoiminnasta. Hän siirtyy Hiabiin Husqvarnalta, jossa hän on ollut useissa johtotehtävissä kansainvälisesti: hän on vastannut esimerkiksi rakennustuotteiden myynnistä ja jakelutoiminnan kehittämisestä. Hänen viimeisin tehtävänsä Husqvarnalla oli toimia EMEA- ja APAC-alueiden kuluttajabrändeistä vastaavana myynnin ja markkinoinnin johtajana.

"Sebastian on kokenut johtaja, joka on menestyksekkäästi tukenut liiketoiminnan kasvua ja kulttuurista muutosta korkean suorituskyvyn saavuttamiseksi. Olen erittäin iloinen voidessani toivottaa Sebastianin tervetulleeksi: hän täydentää merkittävällä tavalla Hiabin johtoryhmää. Samalla haluan kiittää myös Carl Gustaf Göranssonia hänen panoksestaan tehtävässä ja toivottaa hänelle kaikkea hyvää jatkossa", sanoo Roland Sundén.

Sebastian Poccardin CV on katsottavissa täällä ja kuva on tiedotteen liitteenä.

Lisätietoja antavat:

Roland Sundén, johtaja, Hiab; puh. +31 622060538, roland.sunden@hiab.com
Lotta Clausen, viestintäjohtaja, Hiab; puh. +46 705535138, lotta.clausen@hiab.com

Hiab on maailman johtava ajoneuvojen kuormankäsittelylaitteiden toimittaja. Asiakastyytyväisyys on meille aina etusijalla. Noin 2 600 Hiabissa työskentelevää ammattilaista huolehtii asiakastarpeiden mukaisista tuotteista ja palveluista kaikkialla maailmassa. Tuotevalikoimaamme kuuluvat HIAB-kuormausnosturit, JONSERED-kierrätys- ja puutavaranosturit, LOGLIFT-puutavaranosturit, MULTILIFT-vaihtolavalaitteet, MOFFETT-ajoneuvotrukit sekä DEL-, WALTCO- ja ZEPRO-takalaitanostimet. www.hiab.fi

Hiab on osa Cargotecia. Cargotecin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 3,4 miljardia euroa, ja konserni työllistää noin 11 000 henkilöä. Cargotecin B-sarjan osake on listattu NASDAQ Helsinki Oy:ssä kaupankäyntitunnuksella CGCBV. www.cargotec.fi